pondelok 20. júna 2016

Top 10 Men in TS music videos #BeatrixTalks


Prvá vec, čo chcem povedať je, že toto je môj osobný rebríček a je úplne v poriadku, ak sa vám páčia iný, poprípade, ak by ste to zoradili ináč... Každopádne, tu je mojich Top 10 chlapov v Taylor Swift videách...


10. Reeve Carney - I knew you were trouble
Reeve možno nie je úplne môj typ chalana, ale pre význam videoklipu k pesničke I knew you were trouble sa hodí dokonale. Vážne, už len ten jeho úsmev predpovedá, že tento chalan nie je žiadne neviniatko, ale naopak bad boy, ktorý dokáže nejednej zlomiť srdce...



9.Zach Gilford- Ours
K tomuto nemám čo dodať. Zach je veľmi charizmatický chalan a do videa ku pesničke ako je Ours sa perfektne hodí. Naviac s Taylor tvoria veľmi pekný párik, nemyslíte?



8. Noah Mills - We are never ever getting back together
#Hottie....
Ale vážne teraz. Viem, že priečka 8 je pre neho veľmi nízka, ale bohužiaľ je to tak. Aj keď si môžeme väčšina dievčat otvorene priznať, že ak by sme mali jeho, myslím, že by bolo veľmi ťažké povedať mu slová Talorinej pesničky, nakoniec by sme asi aj tak museli... To ale nič nemení na tom, že tento chalan by stál za hriech...



7.Vladimir Perrin - Begin again
Kto by nechcel tohto fešáka stretnúť v Parížskej kaviarni? Ja by som rozhodne nenamietala. Begin again nie je pesnička, ktorú by som si zvolila na počúvanie, Nepatrí medzi moje obľúbené ale tento chalan a fakt, že tento klip bol natáčaný v Paríži dodávajú pesničke aspoň mierne kúzlo...



6. Tyler Hilton - Teardrops on my guitar
Ruku na srdce dievčatá. Koľkokrát ste mali minimálne crush na niekom, kto bol váš kamarát? A koľkokrát sa stalo, že vás šupol do friendzone, na ktorú sa chalani toľko sťažujú, lebo jemu sa páčila iná? Ale kto by sa dokázal nezahľadieť do tohto chalana?


5.Toby Hemingway  - Mine
Neviem ako vy, ale s týmto chalanom by som tiež chcela mať happy end a hlavne ak by bol tak úžasný ako vo videoklipe k Mine, hoci ja by som radšej chcela dcérky, ako synov... :D



4. Justin Gaston - Love story
Ak on nevyzerá ako disney princ prenesený do reálneho sveta, tak potom už neviem kto áno. Bola by som rada princeznou, ak by on bol tým, ktorý by sa mal stať mojim kráľom...



3. Dominic Sherwood - Style
Toto nie je fér. Toto vážne nie je fér.... Odkiaľ Taylor berie toľko úžasne vyzerajúcich chalanov? Chcem vedieť to miesto, pretože sa tam ešte dnes sťahujem! Seriózne, musíme to miesto vypátrať...



2. Lucas Till - You belong with me
#CUTIEPIE #HOTTIE
Kedysi som na ňom mala strašný chrush a pesničku You belong with me som si púšťala stále dookola, len aby som ho videla. Aj preto som tento cutiepie dostal na druhe miesto rebríčka...



1.Sean O´Pry - Blank space
Už len za to auto, v ktorom prišiel má u mňa niekoľko plusových bodov. A tie jeho oči a pery... och my... Jednoznačne súhlasím s Taylor pri slovách "Oh my god, look at that face" a áno, bola by som veľmi rada keby bol mojou "next mistake".



 Dajte mi vedieť, ktorý z týchto chalanov by si u vás vyslúžil prvé miesto...
Na dnes je to všetko a




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára