utorok 9. februára 2016

#AskBeatrix #1 - Am I a SLUT?



Hello, guys!!! 
Je tu prvá časť #AskBeatrix
Na asku ste mi nechali pár otázočiek, na ktoré vám teraz z radosťou odpoviem... :)


Q1: Ktorý odtieň ružovej máš najradšej?
A: Cyklamenovú a baby pink

Q2: One Direction, alebo 5SOS?
A:  Oboje

Q3: Vyspala by si sa s niekym len preto, aby si dosiahla čo chceš?
A: Ani náhodou. Nie som žiadna slut... Ak po niečom túžim, tak sa to snažím dosiahnuť sama, bez pomoci druhých. Ak vidím, že to nezvládam, požiadam druhých o pomoc, no na toto by som sa nedala, ani keby mi mali niekoľko miliónov zaplatiť...

Q4: Si lesba?
A: Asi ťa sklamem, ale nie... ;)

Q5: Čo je posledná vec čo si si kúpila a zamilovala?
A: Moja gitara :3

Q6: Aký máš vysnený výzor partnera?
A: Hnedé vlasy, čokoládové oči a príjemný hrejivý úsmev. To je všetko, čo potrebujem...

Q7: Čo je tvoja najobľúbenejšia pesnička momentálne?
A: Momentálne to asi bude Hands To Myself od Seleny a Never Enough od 1D

Q8: Mať priateľa a mať len dve mesiace života, alebo byť slobodná a žiť naveky?
A: Ak pod priateľa myslíš, tú pravú lásku, tak potom mať priateľa a len dva mesiace života...

Q9: Zahráš niečo niekedy na gitare na video? Alebo na klavíri?
A: Moooožno.... :D

Q10: Mačky alebo psy?
A: Oboje

Na dnes je to všetko. Nebojte sa posielať ďalšie otázky a ja vám na ne znova rada odpoviem...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára