piatok 4. decembra 2015

Falošný svet #BeatrixTalks




Už som si zvykla na to, že niektorým ľuďom proste vyslovene prekáža to že píšem, alebo iné veci, ktorým sa v živote venujem a budú o mne trúsiť hocijaké výmysly, len aby si pohladili ego, ale tak to, čo som sa o sebe dozvedela dnes ma dostalo... Nebudem vás sem rozpisovať čo sa stalo, nebudem vás zaťažovať svojimi problémami ale proste to zo seba musím nejako dostať a myslím, že napísať jeden článok na môj blog bude lepšie riešenie ako urobiť to, čo je napísané na úvodnom obrázku k článku...

Ľudia, čo mi dnes bodli dýku do chrbta bolí tí, od ktorých by som to očakávala najmenej... Dúfam, že sa cítite skvele a že ste si užili svojich 15 minút slávy, lebo presne tak dlho mi trvalo, kým som sa cez vašu zradu preniesla.

Ak si myslíte, že ste ma zlomili, tak ste na veľkom omyle... To že ste dokázali spraviť, čo ste spravili len dokazuje, že má vôbec ale vôbec nepoznáte a že ani netušíte, aká v skutočnosti som. Ale nebojte sa... Nemusíte sa mi vyhýbať... Ja sa na vás budem aj naďalej usmievať, ako sa usmievam na každého, pretože neviem ako vy, ale v mojom srdci niet miesta pre nenávisť...

S láskou, Beatrix Pinekely :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára