štvrtok 7. apríla 2016

#MyFavorites #3 - MARCH - The Marriage Trap




1.Manželská pasca
áno, medzi moje favorites na tento mesiac sa dostalo aj druhé pokračovanie série Manželstvo s Miliardárom.

Táto kniha je snáď ešte geniálnejšia než tá predchádzajúca. Veď keď si syn nevie uvedomiť, že tú ženu miluje, musí zasiahnuť matka. :D :D No jo, ešte že tie naše milované mamičky máme... Kniha obsahuje pár veľmi vtipných scén, ktoré ma pobavili, no aj momenty, pri ktorých mi bolo Maggie neuveriteľne ľúto. Určite odporúčam.


2. THE RIGHT KIND OF WRONG
Na tento film som narazila, keď som večer nemohla zaspať a prehrabovala som sa databázou online filmov na jednej stránke. Myslela som, že si nájdem nudný film, ktorý mi spraví zvukovú kulisu, kým budem zaspávať, ale zmýlila som sa. Tento film ma udržal hore ešte ďalších 97 minút.
Leo Palamino (Ryan Kwanten) zasvätil celý svoj život nedosiahnuteľným snom. Aspoň to si o ňom myslí jeho bývalá manželka Julie (Kristen Hager). Známy bloger, ktorý nikdy neprerazil v spisovateľskej kariére, je však typ človeka, ktorý nikdy nedá na svojich kritikov a skrýva v sebe nenapraviteľnú dušu romantika, idealistu a rojka. Jedného pekného dňa stretne dievča svojich „nedosiahnuteľných" snov, Colette (Sara Canning). Problémom je, že Colette sa v deň, kedy ju Leo po prvýkrát uvidí, práve vydáva. Muž sa preto rozhodne celému svetu ukázať, že je správne byť osobou známou práve preto, že nespĺňa očakávania, ktoré sa na ňu kladú.


3.K.C. UNDERCOVER
Stredoškolská študentka K.C. Cooper v prestrojení za tajného vládneho agenta! Aj keď má k dispozícii najnovšie špionážne pomôcky, má sa veľa čo učiť o tom, ako byť špiónom, vrátane toho, ako udržať tajomstvo o svojom druhom živote pred svojou najlepšou kamarátkou Marisou. K.C. sa spoločne so svojimi rodičmi Craigom a Kirom a mladšími súrodencami Erniem a Judy (humanoidný robot) snaží žiť normálny rodinný život, zatiaľ čo sa venujú tajným misiám, blízkym i vzdialeným, aby zachránili svet.
Úprimne, doteraz som si myslela, že som už dosť stará na Disney Chanel, Toto ma donútila sledovať sesternica, no teraz som jej za to úprimne vďačná.  Zendaya v úlohe Teen Spy je proste úžasná...



4.FAVORITE COMENT
Komentár, ktorý ma tento mesiac najviac pobavil bol pri poviedke Never more then FRENEMIES od wattapd užívateľky: KatherineGilberts
"Čooo tiii....m what? Dalsiuuuuu ! Boze aky sen ? 😉😂😂 hajaaahahsjdkfkod ja som hsjfkkx aaaaaaa! Zabijemntaaaaaa :D dalsiuuuu"


Na dnes je to všetko a



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára