streda 3. augusta 2016

#MyFavorites #7 - JULY - Two night stand




1. Two Night Stand
Snehová búrka núti dvoch ľudí, ktorí sa stretli online, nedobrovoľne si predĺžiť svoj "sex na jednu noc" na dve noci.
Vtipné, zároveň však pravdivé. Rozoberajú veci, o ktorých sa normálne žena a muž nerozprávajú a zatiaľ čo sú uväznený v jeho byte.



2. BABY LIPS EECTRO
Do BABY LIPS som zamilovaná už dlhšie, no keď som uvidela tento odtieň (pink shock), vedela som, že ho musím mať a som rada, že som si ho kúpila, pretože je úplne úžasný a dom bez neho neopustím!


3. Moja DIY polička
Asi ste si už všimli článok z pred dvoch týždňov o tejto super DIY poličke, ktorú som si vyrobila. Teraz pekne visí nad mojim stolom ozdobená, ako vidíte na obrázku a ja ju úplne zbožňujem! ešte stále zbieram nejaké paličky od nanukov, takže určite budem robiť ešte aspoň jednu, lebo túto úplne zbožňujem...

4.  DIY psia búda
Nechcem o tomto projekte písať viac, bude v článku na budúci týždeň, ale odkedy mame nášho nového psíka  som mu chcela našu starú búdu nejako opraviť a nakoniec som skončila vyrábaním úplne nove a som do nej absolútne zamilovaná a môj pes tiež...


5. Essence XXL Shine Lipgloss
 
Čo sa týka leskov na pery veľa ich nepoužívam, ale do tieto dve som si zamilovala. Ja som vždy mala radšej skôr výrazné farby rúžov, no v poslednom času preferujem skôr nevýrazný make-up a tak som sa rozhodla, že k medzi svoj make-up zaradím aj nejaký ten lesk na pery. Najprv som si kúpila ten naľavo len tak na skúšku a tak som si ho obľúbila, že som si hneď bežala kúpiť aj iný odtieň a určite ešte uvažujem nad nejakým iným odtieňom, pretože sú absolútne úžasné...


Na dnes je to všetko a




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára