piatok 2. septembra 2016

#MyFavorites #8 - AUGUST - The One




1. Featherlight Mascara The One
2. Lip Sensation
 
3. Do tretice The One
4. Concealer Kit The One..

Čo sa týka produktov The One, schválne som nepísala text pod každý, ale píšem to sem všetko dokopy. Pokiaľ neviete, The One je značka produktov od Oriflame. Tieto štyri produkty sú moje najobľúbenejšie produkty z celej The One značky momentálne. Špirála je čierna (neviem, presne odtieň) a je FeatherLight, čiže ľahká ako pierko. Názov ma takýto asi preto, že pekne zvýrazní mihalnice a popritom tam toho veľa nenanesie a nelepí ich. Rúže sú podobný odtieň. jeden je Matte Mouse, je trošku svetlejší ako na obrázku a matný... Druhý je Vinyl Gel a trošku viac gélový.  Čo sa týka laku na nechty, jednoducho so sa zamilovala do tej farby. Korektor je zas super jednoduchý na používanie a dá sa pekne zapracovať, neostávajú po ňom škvrny na tvári...


5. Strongbow Dark Fruit
Ja som nikdy veľmi nebola na alkoholické nápoje, piva, atď...  ale do tohto som sa zamilovala. A čo to je? Je to Cider, čiže sýtený kvasený jablkový alkoholický nápoj a moja najobľúbenejšia príchuť je Dark Fruit... Má to 4,5% alkoholu, čo je myslím že rovnaké percento, ako pivo 12cka... ak  sa mýlim, opravte ma v komentároch... :D



Na dnes je to všetko a




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára