utorok 16. augusta 2016

Školský organizér #DIYSummer2016



Neviem ako vy, ale ja som vždycky mala veci len tak nahádzané v taške, stále som niekde hľadala perá, či ceruzky alebo iné veci a tak som si teraz povedala DOSŤ. Na tento školský rok sa poriadne pripravím. V tomto organizéri je všetko čo potrebujete na vyučovaciu hodinu, či prednášku.

Začala som tým, že som si vzala čistý papierový obal na spisy...
Vedela som, že tam chcem mať určite nejaké poznámkové bločky, malý poznámkový blok a peračník, a nejako ho spevniť, aby sa na ňom dalo aj písať...
Začala som najprv tým, že som si vybrala poznámkové bločky a peračník a uložila som si ich na ľavú stranu otvoreného obalu.
Túto sadu nájdete v Kauflande a má ísť do nejakého rýchloviazača, alebo zakladača(šanónu). Peračník mám myslím, že z oriflame. Obe veci som potrebovala dnu pripevniť tak, aby sa dali vybrať/vymeniť. Na pripevnenie poznámkových bločkov som použila nasúvaciu lištu na spisy.
Na prichytenie peračníkla som si zvolila suchý zips. Jednu časť som prišila na prišila na peračník, tú druhú som prilepila na obal. Ja som sa rozhodla ozdobiť ten suchý zips obšívaním farebných nitiek.
 
Keďže mi na vrchu nad peračníkom ostal priestor, tak som sa rozhodla, že tam pripevním malý poznámkový blok...
Čo sa týka prednej strany, ja som použila obrázok tejto rozkošnej mačky, ktorý mám zo svojho starého kalendára. obrázok tam je je prilepený a rovnako ako vnútorná strana ja len prichytený tou istou nasúvaciou lištou ako farebné poznámkové bločky a samozrejme troškou takzvanej "Washi tape" ktorá sa dá jednoducho bez poškodenia pôvodného obalu odstrániť, takže ak niekedy niekde nájdem krajší obrázok a budem ho chcieť vymeniť, bude stačiť len dať dolu lištu a vymeniť obrázky...
Ďalej som ho chcela spraviť trošku pevnejší, aby sa na ňou dalo v pohode písať napr. aj na kolene. Vzala som si teda tvrdú viazaciu dosku na dokumenty. V prvom rade som ju začala oblepovať, keďže sa mi nepáčila.

Potom som vzala dve veľké sponky na spisy a pripevnila dosku sponkami na spisy k spodnej časti obalu a ďalšími dvoma k vrchnému.
Odstrihla som si pás lepiacej pásky, otočila som ju opačne a priložila, aby sa mi nestočila. Potom som odstrihla menší kúsok a nalepila na ten predchádzajúci tak, že sa lepiace časti spojili, no na oboch stranách tej dlhšej ostala lepiaca časť.
 
 Potom som ho prilepila z druhej strany na dosku. Vzala som si nejaké sponky na spisy a pozapichovala ich na ten kúsok pásky. Potom som ten postup ešte raz zopakovala.
Dolu som takým istým spôsobom vytvorila malý obdĺžnik na zachytenie pravítka.
Strednú časť som nechala voľnú, aby som mala nejaký priestor na založenie nejakých dôležitých papierov. A takto už vyzerá finálny produkt...
 


Dúfam, že sa vám tento môj výmysel páči a ak máte záujem o viac takýchto nápadov, dajte mi vedieť v komentároch... :)
Na dnes je to všetko a 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára